onsdag 7 april 2010

Känns segt.........

idag, verkligen. Nu väntar jag bara på att kaffet ska göra verkan...och det hoppas jag på att det snart gör. Måste ut med hundarna, fick faktiskt sova till kvart-i-åtta idag, det hör ju inte till vanligheterna precis.

Nu har i alla fall hundarna varit ute...*pust* Laban är omöjlig vissa dagar, då ska det skällas på allt som rör sej och går förbi och jag blir så jäkla förbannad på honom när han inte lyssnar på mej. Nästa gång ska jag ta med mej sprayflaskan ut. Ibland blir jag så trött på hans fjanterier, en del dagar går det kanonbra, han lyssnar och är uppmärksam och jätteduktig...till för att vända på det till nästa dag.
Jag tror att trimmet kommer göra honom gott, i början kommer han förmodligen vara skit-jobbig innan han vänjer sej vid alla lukter och dylikt. Men jag tror det är en bra träning just för honom.

Aramis är det ju aldrig några problem med, han bryr sej inte så..... utan bara konstaterar att det kommer någon.
Sen är det bra och han tycker bara det är roligt och är nyfiken.

Kanske jag har mindre tålamod idag eftersom jag sov så dåligt inatt. Är ju spänd o orolig över beskedet som jag väntar. Jag måste ringa AF idag så jag får lite ro i min själ.
Är också irriterad på den där Försäkringskassan som lyser med sin frånvaro i vad det gäller mina pengar , jag ger mej f*n på att det har blivit någon miss någonstans. Jag avskyr dom, för det ska alltid krångla. Ibland undrar man vad det är för folk som sitter där. Jag har en känsla som säger mej det och den brukar aldrig ha fel.

Ska sätta igång här nu så jag får någonting gjort, så jag kan känna mej nöjd med mej själv sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar