måndag 19 april 2010

Guuud, va mycket det är att hålla reda på!!!

Har i alla fall varit och fixat med lite reklam och skyltning på förmiddagen och det gick ju i o för sej smärtfritt.
Men sen allt annat, jag har tillbringat hur mycket tid i telefonen som helst nu. Mitt hem håller på att förfalla och försöker mellan varven ta lite här och där.
Men allt blir ju så hattigt....nu måste hundarna ut oxå så dom får sej en runda i solskenet.... tar ju det en bra stund innan jag kan fortsätta här igen...
Ja, sen är det snart dags att hämta Henrik och försöka ordna det här med "karet"... när vi ska äta vet jag nog inte riktigt. Bara en massa farande hela tiden.
Hade ju behövt att få ut lite reklamblad också ju. Dessutom skulle vi försökt att hämta upp en beställning med ikväll men vi får se hur det går.

Just nu måste jag bara få en paus ifrån allt och rensa huvudet lite, så en promenad ska sitta fint nu faktiskt. Och efter det blir det kaffe IGEN!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar