måndag 19 april 2010

En paus i arbetet, ganska skönt.

Strul med pengarna dom har svårt att hitta hem till mitt konto, så drygt, all min planering går ju åt pipan!!! Jag organiserar upp det och får ihop det kanon-bra och andra raserar det. Skit också.... får man skriva det egentligen?? Ja, det får man när man blir så frustrerad. SKIT!!!!!


Så ringde Henrik hem också och har blivit fast långt ut i skogen med någon jäkla skogsmaskin och kommer förmodligen inte att kunna sluta i tid, dessutom är det tydligen problem med den och han har fått ont i sina armar av den såklart. Men vad fanken, MITT BADKAR!!!! Hur ska han orka ta det ikväll då?? Och vi måste få dit det så fort som möjligt om jag nu ska kunna öppna den 3:dje. Shit!! IGEN!!!!

Inget blir ju som jag vill!! Dessutom måste vi ut med en del flygblad ikväll med ..... Usch, nu blev jag genast såååå trött!!! Ja, inte konstig egentligen...har ju sovit dåligt inatt också och kom inte i sängen förrän klockan var ett eller nåt. Och sen upp vid sex igen....

Jaja, vi får väl se vad som händer!!!!
Hej på en stund igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar