torsdag 29 april 2010


Guuud, va trött jag ÄR .... lite får jag väl skylla mej själv, satt uppe alldeles för sent inatt....klockan var nog tre, innan jag la huvudet på kudden.
Men man går ju på högvarv ständigt, nu för tiden.

Det blir lite svårt att komma till ro,då. Men jag fick ett bra samtal på morgonen ifrån DHL, dom kommer med grejorna imorgon mellan 10 o 12 imorgon. GÖTT!!! Sen är det bara att köra på...Härligt. Blev så glad nu behöver jag inte oroa mej för det. Jag ska ju passa Vidar vid två imorgon också, så nu krockar inte det ialla fall, var lite orolig när jag upptäckte min dubbelbokning.

Vi bestämde idag att vi kör ut reklamen ikväll eftersom vi är så slutkörda ..... och sen ska vi försöka ha lite kväll oxå. Herre gud jag kom på nu att vi har ju för fanken inte ens tittat på tv:n de sista veckorna tror jag.... helt sanslöst.

Så nu när jag ätit ska jag faktiskt inta soffan för en stund.... och bara vara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar