fredag 30 april 2010

Ja, så var det FREDAG....

åter igen...och en ny helg att se fram emot med mycket jobb inför starten.
Idag är jag inte lika trött som igår.
Vi körde reklam i säkert fyra timmar igår kväll efter att vi varit på trimmet innan och donat med badet. Det tar lite tid att få ihop allt. Idag ska jag tvätta ur det invändigt så det blir snyggt och fräscht.

Sakerna från Satchmo`s kommer ju också idag, så då måste jag vara på plats och ta emot det....ska bli så kul att plocka upp och ställa det på plats.
Jag har inte hört något ifrån Svepreklam ännu men ska ringa dom idag och se hur det går om inte annat påminna om min existens.
Mellan två o fem tror jag det var så ska jag passa lilla Vidar också, har jag lovat. Jennie ska ju jobba och Andreas ska köra för sitt körkort. Så jag är bortlovad lite här o där och ska försöka pussla ihop det men jag tror att jag löser det hela, det brukar jag ju göra.

Sen ikväll blir det att fortsätta på trimmet och köra reklam IGEN!! Var och lämnade lite till en kille som ska hjälpa oss med det igår men det behövs tryckas upp fler blad, så jag får inte glömma att besöka bokhandeln idag. Sen blir det nog mycket reklamutdelning i helgen skulle jag tro....behöver nog trycka upp 1000-1500 till.

Dags att köra Robban till skolan.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar