torsdag 22 april 2010

Härliga fredag....

Vaknade inte förrän strax efter halv-åtta idag, inte konstigt, vi var inte hemma igårkväll förräns klockan var halv-elva, då hade vi varit på Ikea i Kalmar och inhandlat till Trimmet och dom sista timmarna ägnade vi oss åt att dela ut flygblad. ....så nu är dom slut men vi ska trycka upp nya imorgon.
Sen vid elva så slutade Jennie sitt jobb och jag var o hämtade henne o tog den sista rundan med hundarna.

Datorn krånglar tydligen lite idag, pallar inte att den ska strula.....shit oxå.... Så nu sitter jag med mitt kaffe och försöker piggna till, ska försöka ta mej ner till trimmet lite senare och börja så smått med skärmarna. Usch, ja det finns att göra iallafall. Nästa vecka vill jag ju att det ska stå färdigt. Men vi får jobba på i helgen.

Fick ju hem våra doftljus som vi köpte på ljuspartyt för ett tag sen, vad gott det doftar ifrån dom när man har haft dom tända en stund... ja man kan ju bara ha ett i taget tänt annars blir det för mycket av det goda. Till jul ska jag köpa fler.

Nähä, nu får man kanske göra sej i ordning så man kommer iväg, ska hinna bädda sängarna också. Man vet ju aldrig hur dagen blir.

Ha det gott alla.....

1 kommentar:

  1. Om det inte blir jobbigt så kan Vidar och jag följa med ner till trimmet ? och hjälpa dig ? Puss

    SvaraRadera