onsdag 21 april 2010

Wow....

vad tiden går fort!!!!!! Lite panik blev det nästan nu, klockan är ju redan halv-elva!!

Vad har jag gjort??? När jag var hemma efter att ha kört Robban så fixade jag till sängarna och plockade här lite. ( detta plockande) Har hunnit med och dammsuga, bäddat rent i Robbans säng, tvättat eller tvättaR rättare sagt.... nu måste jag snygga till mej själv oxå så man inte skrämmer slag på folk när man ska ut...
Måste hinna med affären och miljöan.....posta brev och ut med hundarna.

Tänka ut någon lätt middag med.... vad sjutton ska jag hitta på i matväg??? Kanske fläskpannaka?? tja vi får se...
Robban slutar klockan två, så helst ska jag ha ordnat allt innan dess, så jag förhoppningsvis kan ta det lite lugnt fram till fyra, då det kör igång igen.

Usch, jag tycker jag far både hit o dit!!!!!

Ingen mer dator idag.... =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar