lördag 24 april 2010

Ibland förstår jag inte riktigt hur en del människor tänker....om man nu säger att man inte tänker delta i vissa saker,lik förbannat så blir man indragen!!! Jag blir så trött.... var i meningen var det som dom inte fattade??? Vad går gränsen att lägga sej i?? Det skulle jag oxå gärna vilja veta...är det när man säger sin åsikt, eller??? Jag menar går gränsen där, då lär nog många få täppa till truten!!!! Vad tyst det skulle bli!!! Haha...
En annan sak som jag oxå funderat på.... varför inte lämna ut sin egen e-mejl adress om man nu vill ha kontakt?? Ah, ja jag vet inte??? Varför ska jag göra det till någon jag inte känner, finns ju ingen anledning!!!

Men nog om detta, tänker som sagt inte ödsla energi på oväsentliga ting!!!!!!!!

Igår blev det sent igen, var hemma vid nio nån gång tror jag och vi var precis utschasade efter allt jobb på trimmet. Men vi har fått ihop en början i alla fall och det känns bra!!!
Idag har vi ännu mer framför oss, det ska hämtas lite möbler,tryckas flygblad,städas,byggas bad och sen var det säkert något mer som jag inte kommer ihåg... jo, just det , jag måste ringa min leverantör oxå så det inte har uppstått något missförstånd emellan oss. Så det lär bli en låååång Lördag!! Men med mycket glädje oxå.

Så nu är det dax för en dusch och utegång med hundarna...eller tvärtom... hundar först, sen duschen!!!!

Vi hörs, alla vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar