lördag 24 april 2010

Tråkigt....

När ens vänner inte kan vara ute på sin blogg och skriva längre, varför?? Trodde att bloggen var till för att man ska kunna få ventilera sej emellanåt. Jag hade aldrig gett mej i det avseendet, utan bloggat utav bara f*n...om inte annat så för att visa att mej kör dom inte iväg hur lätt som helst.

Tycker det är för jäkligt rent ut sagt, bloggen ,vad jag har förstått, betyder väldigt mycket för min vän som har en fantastisk gåva på att uttrycka sej väl och förnuftigt.
Det finns inte kvar längre bara för att det har förekommit så dumma saker.
En sak till som jag funderar över?? Om man nu retar sej på vad en människa bloggar om, varför går man in och läser det då?? Varför inte bara låta det vara?? Eller??? Ja, jag vet inte??? För min del, så hade jag inte ens brytt mej.
Finns ju även dom som läser min blogg väldigt noga oxå nu för tiden, lite kul faktiskt, för jag lär ju skriva om vad JAG vill i min blogg utan att ha några skrupler.... min åsikt tänker jag ha i detta yttrandefria land!!! Moahaha......

Alltid retar det någon..... hahaha... upp till dom själva , behöver ju inte vara här inne då......

Jag önskar bara att min lilla vän sen 25 år tillbaka som jag känner, får jag säga ganska så väl, kommer tillbaka i sin blogg och fortsätter skriva. Vederbörande är en väldigt stark person med hjärtat på rätta stället och ska inte behöva vika sej. Stå på dej,vännen!!!!

Kramar.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag har utmanat dig i tävlingen beautiful blogger award .

    Gör den gärna du också .

    http://mammatillvidar.blogg.se/2010/april/beautiful-blogger.html

    här i länken finsn instruktioner och mina svar ..

    Pussen

    SvaraRadera