onsdag 28 april 2010

Kväller.....

Nu sitter man här denna onsdagskväll och viker reklamblad, endast femhundra just nu, till helgen blir det iallafall femtonhundra till.... jäpp, kul!!!!!

Men eftermiddagen flöt på bra, vi har fått badet på plats och idag gick rörmokaren igenom det hela och placeringen av blandaren och dyl. Det kommer bli kanonfint när det väl blir färdigt alltså.
F*n vad duktiga killen är, noggrann och säker!!! =)) Tur för mej att han finns.

Jag har satt dit grinden och saker på väggarna, det blev en runda till miljöan också där jag hittade ett perfekt avlastningsbord till mina trimgrejor. ...för endast femtio kronor....hahaha.

Blev bjuden på lunch av min handläggare/mentor idag, vi fick en stund med att sitta och prata lite skvaller innan hon var tvungen att ge sej iväg på nästa möte.
Kompisen som hjälpte mej oss att fixa denna lokalen var inne en runda också och kikade hur långt vi kommit. Trevligt med besök.
Folk har börjat upptäcka all aktivitet där nere nu så dom är nyfikna och sticker fram näsan.... ganska skoj faktiskt...alltid roar det nån.
En kund som ringde idag och som har två Flat Coat retrivers, var så upprymd och glad för att det ska öppna hundtrim här i Emmaboda så han nästan helgonförklarade mej.... hehe. Alltså det är SÅ roligt med denna positiva uppskattning man får...tänk då när det hela kommit igång och man får visa vad man går för....
Det kan ju bara bli BRA!!!!!! Eller hur???
Ja, det kommer bli en händelserik resa framöver!!! Och så fruktansvärt rolig!!!

Härligt, härligt!!

Så summan av idag är att jag känner mej mer än nöjd!!!!

Tjingeling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar