onsdag 28 april 2010

Sen frukost......

Så har man åter igen glömt bort att äta frukost, den blev väldigt sen.
Varje dag likadant, man härjar och snärjar för mycket att man glömmer bort det viktigaste...att ÄTA!!

Egentligen borde man vara mager som en skrika, men inte ens det blir man...det blir fel tider och fel mat många gånger även om man försöker. Nu den sista tiden har det varit FÖR slarvigt i vad det gäller det.
Mycket pizza och korv o hamburgare, alldeles för mycket.
Lite skäms jag för det har aldrig varit så i mitt hem innan, alltid lagad mat och på ungefärliga tider. Mycket grönsaker o frukt men nu ska vi vara glada om vi råkar hitta en apelsin nånstans....vad hemskt egentligen, jag måste nog skärpa till mej i vad det gäller det.

Men hur eller hur , så har jag fått i mej lite mat nu, macka och ett kokt ägg. Nu ska jag bara hänga upp tvätten och slänga in en ny innan hundarna och jag åker ner till lokalen igen. Jag glömmer ju hälften som ska med ner ju...och idag går jag på halv maskin. Man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre framåt dagen.


Tjing igen........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar