lördag 17 april 2010

Lördagmorgon.....

Så var det helg igen, känns skönt. Här har dom redan stuckit iväg för att handla och trycka upp flygblad. Henrik var nog uppe tidigt tror jag och Jennie oxå för den delen, själv sov jag till åtta...kan man tänka sej och ändå kom jag i kull i ganska hyfsad tid igårkväll.
Satte mej ner igår och beställde varor, vilket jobb alltså och jag har med säkerhet missat något, som jag sen förmodligen kommer på i ren panik.

Men jag har ju i alla fall fjorton dagar på mej att rätta till ev. missar. Blev ju inte som planerat, precis som vanligt så det var därför som jag beställde allt eller det mesta genom internet.
Men det är så det ska vara i början....

Nähä, dags att göra sej i ordning och en svängom med dammsugaren för sen blir det utdelning av flygblad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar