måndag 26 april 2010

Måndag igen....

Så var det en ny vecka som då tar sin början..... seg och trött känner man sej idag. Uppe tidigt som alla andra dagar, har hunnit köra en del till jobb och varit ute på morgonrundan med hundarna. Grannen och jag har exakt samma tider i vad det gäller rastning, haha....vi springer på varandra titt som tätt.
Sådär mycket hann vi ju inte med igår såklart, vi var för trötta helt enkelt, vi hämtade och bytte ut en del möbler här och körde en del till trimmet. Åt en go middag, sen vart det ryggläge på soffan...och bara en massa tittande på tv:n.
Kompisen var uppe och underhöll oss en stund, han hade nog tråkigt, vi vart ju inte sådär jättesociala precis.

En annan snubbe var hemma på förmiddagen också, vet inte vilket fack jag ska placera honom i, för vi är väl inte direkt kompisar så... men i vilket fall som helst så har ju även han hållt sej uppdaterad om att trimmet är på gång. Så till helgen ska han komma ner till trimmet och fota och intervjua mej, det tyckte jag var skitbra med lite gratis reklam.... dessutom hjälper han oss att dela ut flygbladen. Tack gode gud för det, jag fattar inte hur vi ska hinna annars. Det är ju inte några hushåll precis!!!

Nu har jag ialla fall hunnit med att dammsuga och torka av lite golv i kök o vardagsrum, ska ta det andra också innan det är dags att åka ner till trimmet och börja där...måste ju få lite ordning på det hela, för sen i eftermiddag ska det köras skräp till miljöstationen och tryckas flygblad och delas ut framåt kvällen... så det blir en lång dag.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar