söndag 25 april 2010

Vad härligt väder

det blev idag, kunde sätta upp dörren utan att frysa häcken av sej...GOTT...nu har vi snart solen här hela tiden fram till hösten....

Jag har en rolig man i mitt liv, igår när vi fick åka till akuten i Kalmar med Vidar för en bedömning efter att han kvällen/natten innan rullat ur sängen....nu var det ingen fara med honom,som tur var och det visste vi väl egentligen men med samråd med sjukhuset så var det bästa att ta det säkra före det osäkra.
Nja, i vilket fall som helst så lämnade jag H ensam med sin kompis och dom brukar ta sina turer med bilen emellanåt och åka runt lite så. Då ringer han på Jennas mobil eftersom jag tydligen inte hade täckning...Då har människan köpt ett helt vardagsrum....soffa,fåtölj,bord,datorbord,vitrinskåp och mattor för femhundra kronor!!!!!!! Moahaha....Jäkla galning, vart SKA vi ställa ALLT??? haha, ja han är rolig....så nu har vi ju en söndag att se fram emot och åka o hämta möbler och byta ut, sortera och köra till miljöan. Vi har ju inte så mycket att göra idag annars...
Jag menar trimmet skulle vi fixa färdigt,trycka upp flygblad och allt vad det nu kan vara....

Men vi hinner nog, klockan är ju bara två än så länge....hehe

Puss på dej,hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar