onsdag 28 april 2010

Så var det Onsdag igen.....

Vad dagarna går fort nu tycker jag, jag hänger inte riktigt med. Mycket kvar som ska fixas nere i lokalen, det går ju sakta men säkert....allt tar ju sin tid. Nu har han ialla fall fått under-redet klart, nu ska avloppet göras och sen ska det kläs in och målas lite.
Jag har glömt att påminna om att jag ska ha en stor bänk där inne också, så det måste vi hinna ordna med. Men sen får man väl ta det efter hand, man ska ju "jobba in" sej lite först och det är ju då man ser vad som fattas och vad som är överflödigt.
Gårdagens eftermiddag ägnade jag åt att dela ut bladen och sen kom paketet från Häromis, så nu väntar jag bara på den stora orden som jag beställt, hon trodde att det skulle hinna fram i slutet på veckan och det är ju en fördel om jag har trimbord och fön när jag startar upp....hehe...
Ja, vi var förresten ute och körde reklam på kvällen också och sen tänkte jag fortsätta idag. Ska ner dit lite först och försöka få upp en del saker och städa av lite. Jag hade behövt en fönsterskrapa med långt skaft, ska se om jag hittar det någonstans.
Var också nere på Svepreklam och ordnade allt där, så nu hoppas jag att dom håller vad dom lovat, annars blir jag inte så glad tror jag. Det är ju sååå mycket att hålla i huvudet och helst ska man ju inte glömma något.... samtidigt som det ska gå runt här hemma också.
En kompis hade varit runt lokalen häromdagen och jag hade för mej att jag var där nere då men jag vet inte längre vad jag befinner mej, för jag far runt som en galning.... och klockan bara tickar på.....
han hade inte hittat mej iallafall, den stackarn.

Nu måste jag få iväg gossen till skolan.....å, vad jag är trött på detta körande....

Tjing



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar