tisdag 27 april 2010

Nu har man duschat och ska bara fixa sminket också...det går sakta men säkert. Känner mej fortfarande seg, tycker jag även om jag hällt i mej kaffe, snart en hel kanna.

Hundarna har fått sin morgonrunda, dom klarade sej faktiskt tills jag var färdig. Nu återstår bara sängarna med.
Visst är det tråkigt att hålla på att plocka hela tiden??
Jag tycker jag gör inget annat i detta hemmet. Vid tio har jag lovat köra svärsonen till sjön, han ska fiska ända tills ikväll, får vi hoppas på att han får någonting också.

Nu ringde svepreklam angående loggan så nu måste jag bege mej ner dit så vi hinner få den färdig också. Det låter ju toppen ,tycker jag. Det händer lite hela tiden. Skönt kan jag släppa det lite sen.

Nähä, dax att fortsätta färden!!!!

Kram alla bloggvänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar