måndag 19 april 2010

Smärtfritt.....

Så fick vi in mitt "badkar" till trimmet till slut ikväll och det kändes bra. Nu är det bara resten som återstår som man ska göra. Det ska byggas om och donas innan det är helt klart, så denna veckan blir man inte sysslolös.
Några flygblad fick vi också ut och sen hade vi ju köpt doftljus på partyt som Jennie hade för ett tag sen, som hamnade hos kompis Eva, så då blev det en runda förbi där också ikväll, lite kaffe och skitsnack. Så himla trevligt. Och nu på fredag ska dom ha "vuxen-party" så orkar jag så har jag lovat att komma.

Var ute i hagen och tittade på nytillskottet ...en liten hästbäbis, så gudomligt söt!!!!
Ja det blev verkligen en go avslutning på kvällen.

Nu ska jag snart ta en runda med mina små bäbisar också, så dom får sitt och blir nöjda.
Mycket prat om hundar och trimmet blev det ju naturligtvis ikväll med....föll sej nästan naturligt...haha

Vi hann också få i oss lite mat i eftermiddag...idag blev det köttfärsröra med ris i pitabröd, smakade väldigt bra!!!

Imorgon blir det fortsatt jobb i trimmet och så hoppas vi snart att vi kan få besöka både Ikea o Börjes i Tingsryd.

Natti,natti....hörs i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar