onsdag 21 april 2010

Tyst morgon......

Tycker det är ovanligt tyst här på morgonen....inga fåglar som kvittrar, inte ens dagisbarnens små röster hörs...och ändå är klockan snart halv-åtta.
Kan ju kanske vara chocken efter uppvaknandet idag , då det har snöat inatt, var väl det sista man trodde att man skulle få se.
I o för sej så fick jag uppleva det redan igår kväll, då jag körde och hämtade Jennie från jobbet.
Lite tråkigt men det lär ju inte ligga kvar.

Vi vart inne i Nybro på ÖoB igår och inhandlade det första till trimmet. Vilken beslutsångest för vad man ska välja då.
Leverantören ringde ett antal gånger med, var lite problem med just det trimbordet som jag egentligen skulle ha men det löste sej till slut. Till min fördel,såklart!!
Ska betala in Häromis som kom igår också, så jag får dom grejorna så fort som möjligt.

Vi var inte inne på trimmet igår eftersom vi ska handla allt nu först som behövs till att ordna till det, sen blir det väl fredag o lördag som vi får lägga tiden där. Har ju några möten att klara av med nu i slutet på veckan.
Efter Henkes jobb så bär det av till Tingsryd för att köpa munkorgar och burar bl.a. Ska kika runt lite och se vad dom har att erbjuda. Imorgon blir det Ikea, måste ju ha en kassadisk och skärmar.
Nog är det att göra alltid....men så förbaskat kul nu när allt börjar snurra på.
Foton kommer vid ett senare tillfälle...före och efter. Jennie fick ju en sån fin kamera att hon kan ju kanske hjälpa mej med det.

Dags att väcka gossen här och skicka honom till skolan....sen blir det att sätta sej ner med lite pappersarbete.

Tjing....


3 kommentarer:

  1. klart jag hjälper dig söta du !

    SvaraRadera
  2. du får gärna maila mig

    SvaraRadera
  3. Ja, det hade jag väl kunnat göra om jag visste VEM och vilken MEJL jag ska skriva till???
    =))

    SvaraRadera