onsdag 12 maj 2010

Så är det "röd" dag imorgon och ungarna är lediga från skolan i två dagar, skönt tycker Robban, han behöver en paus just nu. Han är inte motiverad att gå dit. Men det är väl så med tonåringar!!!

Igår var det full fart hela dagen....bokningar och besök om vartannat, så med Tisdagen kände jag mig väldigt nöjd och sen hoppas man att det fortsätter så.
Vi har ju inte fått dit kylskåpet ännu men imorgon ska vi fixa det och skylten som jag ska ha oxå. Om jag inte får någon hund inbokad i samma veva förstås. Men vi ska väl hinna allt ändå, nja imorgon behöver jag vara hemma en stund och ta hand om mitt hem, behövs en rengöring.
På Fredag ska jag bl.a. få in en pudel, härligt det är dom roligaste hundarna att göra, funderar på att skaffa en själv, återuppliva gamla minnen. Ja vi får se hur det blir med den saken...är väl en planering längre fram.

Nu är det duschen som ska besökas först o främst sen är det dags att skjutsa gossen och cykeln till skolan, en runda till med hundarna innan jag drar in till trimmet, för idag får dom stanna hemma av dom anledningarna att jag får in två gamla herrar som behöver lite lugn runt omkring sig och delvis för att mina är lite trötta på trimmet och behöver en paus. Men dom har det bra hemma hos pojkarna, Jimmie är ju hemma hela tiden och Robban slutar tidigt idag.

Duschen var det!!!!!!









1 kommentar:

  1. Jamen det mpste vi väl kunna ordna . SKa kolla vad den största förstoringen kostar ! :) Puss

    SvaraRadera