torsdag 13 maj 2010

Snurrig......

Ja, idag vet jag inte vad som är med mig, har känt mig lustig sen igår på eftermiddagen/Kvällen. Yr/snurrig, tung i huvudet och tar snedsteg, fattar inte riktigt vad som händer??? Trodde att det kunde vara för jag var trött och inte hade ätit något sådär vidare igår utan bara jobbade på...
och att det skulle bli bättre med mat och en god natts sömn.
Men jag känner mig lika konstig idag.... man får ju hoppas på att det går över.
Jag ska ju köra bil idag och vi ska ner till trimmet och dona, sen har jag ju en hund vid tolv.

Det blev ganska mycket igår på trimmet, mycket spring och en cocker som kom in "akut" så att säga så jag var ju inte färdig förrän klockan var kvart-över-sju och då skulle jag köra hem den siste hunden som jag lovat så egentligen kan man säga att det blev till åtta. Och då skulle jag hämta upp H och fixa med lite mat hem till alla. Vi landade hemma strax efter nio och när vi ätit så la jag mig på soffan en stund för vid elva hade jag lovat att hämta upp Jennie från sitt jobb. Hon var ju också trött efter en lång dag, hon började redan vid två.
Så därför är det ju inte så lustigt om man tror att det beror på trötthet.

Jag måste skärpa till mig i vad det gäller att fota alla mina små godingar som kommer in på jobbet.
Antingen glömmer jag att ta "före"-bilder så man inte kan se hur dom såg ut eller så glömmer jag "efter"-bilderna, så man inte får se resultatet....det är ju sjutton att jag aldrig lär mig!!!
Varför ska det vara så svårt då???
Jag tycker det är så roligt att se skillnaden på dom små liven, för det blir verkligen en stor skillnad kan jag tala om.
Men några kom jag ihåg igår och ska sätta ut dom senare ikväll när jag kommit hem om jag inte glömmer kameran vill säga...... haha....


Tjing så länge....

3 kommentarer:

  1. Den största förstoringen är 50 x 75 och kostar 89 kr , under det finns 40 x 60 och kostar 69 kr ..

    Sen kostar ju ramar och sådär men kan kolla på ikea :) 79 kr fanns det någon färgglad ram , men då kan du ju ta röda ramar som hyllan och borden ? :) 79 + 89 = 168 kr för en bild med ram och allt . Puss

    SvaraRadera
  2. men det ordnar vi , :) Har tagit nya bilder idag ! :O)

    kramar & pussar

    SvaraRadera
  3. Härligt!!! Vill ha måånngga kort på gossen!!! Puss.

    SvaraRadera