lördag 15 maj 2010

Så var det Lördag igen...

ganska skönt faktiskt, var uppe tidigt och drack kaffe innan det var dags att köra Jennie till sitt jobb.
Igår var det full aktivitet i den lilla byhålan, hela Emmaboda var ute tror jag, fullt av poliser överallt som skulle försöka att hålla allt på en låg nivå, men dom höll på med sina bilar ialf så däcken rök,lugnt sagt. Inte för att jag förstår vitsen med det hela men ändå, är väl att pojkarna måste leka av sig, förmodar jag, stora som små.
Ja,mig fick dom köra hem tidigare, tyckte det var sååå drygt.

Förmiddagen idag gick åt till att vila sig lite och kika på film. Var så fruktansvärt trött!!
Och nu i eftermiddag har man plockat och städat av lite inte helt klar ännu,har sovrummet och toaletten kvar. H fixade avloppen så att det rinner ner igen. F*n va det geggar ihop sig fort tycker jag.

Snart ska jag köra igång med maten inte utan att man börjar bli lite hungrig nu, men äter vi innan jag är klar med städningen så är ju risken stor att det blir ryggläge en stund till. =))
Ska göra spagetti o köttfärssås , var längesen vi hade det.

Imorgon blir det auktion i Kvarnamåla, ska verkligen bli kul att få komma dit igen, nu var det ett tag sen faktiskt.

Ska fota mina "fynd"och lägga ut dom imorgon.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar