lördag 5 juni 2010

Dessa ljuva sommarkvällar....

Man vill ju njuta av dessa fina sommarkvällar när dom nu väl har kommit och varit så efterlängtade..dom sista kvällarna har vi avnjutit på balkongen i kvälls-solen och grillat lite mat.
Men igår kväll var jag tydligen så trött att efter maten tok-däckade jag på soffan, vilket var mindre roligt idag när man kom upp och såg köket i en enda röra.
Så det är ju det som jag egentligen ska fixa till nu, men har svårt att komma igång, känner mig lite seg... o slö.  Lite kaffe till kanske hjälper. Vi har bestämt oss för att städa ur bilen idag oxå, vilket verkligen är behövligt, just nu kör vi omkring i en container, så jäkla äckligt!!  
Och jag fattar inte att vi ska ha så svårt för att hålla bilen iordning när vi nu emellanåt tillbringar så mycket tid i den stackarn. Och det är ju en bra bil, så varför döda den då???  
Vi är lata helt enkelt i vad det gäller den....  jag erkänner!!

Veckan har i det hela stora varit bra och går att läsa om trimmet på den nya bloggen och vad som hänt där, har lite mer att sätta in så hela veckan är inte med där.

Nä, nu ska Bibbi fixa sitt kök.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar