tisdag 29 juni 2010

Lättroad, jo jag vet.... =))

Idag efter jobbet tog vi en liten runda in till Siba i Kalmar och införskaffade en plattskärm till Robban, som vart överlycklig!!  Jag själv köpte mig äntligen en skrivare som man kan fixa foton,skanna och kopiera o skriva ut...(såklart).....gissa om jag har suttit och lekt ikväll efter att den store sonen fått installera och göra allt det där tråkiga som jag aldrig vill befatta mig med...
Jimmie han sitter och grämer sig hela tiden och säger "dom där färgpatronerna kommer ta slut snabbt"....  moahaha.... men vaddå, lite kul kan man väl få ha.....??!!

Det första jag gjorde var att trycka ut kort på Vidde såklart...vill ju ha bilder på honom oxå på trimmet eftersom han är min kärlek.

Tja, tänk vad lättroad man kan vara....

Annars överhuvudtaget så har dagen varit bra och gårdagen oxå för den delen, imorgon ska jag ha min första Perro på trimmet, ska bli skoj.
Har fått många positiva reaktioner så det är kul, idag kom det in en granne till en kund, som tydligen brukar rasta vovven emellanåt och ville bara tala om att: "Så här fin har hon aldrig varit, jag var tvungen att titta in och säga det"! Visst är det gulligt utav dom....
Det är ju den bästa reklamen!!  Jag blev jätte-glad!!

Tja, om man skulle försöka göra nån nytta nu tro?? Egentligen är det snart dax för sängen så man orkar upp imorgon.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar