söndag 29 augusti 2010

Ännu en helg som går mot sitt slut....

Så var snart denna helgen också över.... idag borde jag putsa dessa skitiga fönster, men orkar jag?? Har en del att bestyra med i vad det gäller bokföringen... inget som jag ser fram emot precis och som jag skjuter framför mig hela tiden, något som jag har blivit proffs på. Allt tråkigt, sånt som måste göras, läggs bara på hög. Tänk vad smart det hade varit och tagit tag i det med en gång!!!

Men icke sa Nicke...

Lördagen förflöt lugnt, var ju endast Robban o jag hemma... vi gjorde en god middag, som vi gottade oss i och sen somnade frun på soffan tillsammans med hundarna. H kom hem runt åtta-tiden tror jag och väckte mig, sen ringdes det kompisar och dom drog ner till Cassablanca, Eddie Nilsson var tydligen där...Jag orkade inte ens bry mig för jag vart så fruktansvärt trött och hade definitivt ingen lust att dra ner till byn o festa. Det var lugnare o skönare att få vara hemma i min lilla trygga värld.
Tände värmeljus och mös med djuren istället, kikade halvt om halvt på en film...

Jimmie var och lanade och kom hem framåt småtimmarna, vi mötte honom valparna och jag när vi var ute vid fem i morse. Det var hans förra jobb som hade fixat det i folkets hus här borta... kul för dom att träffas.

Nu är det full fart på hundarna och jag fattar inte hur dom andra kan sova när dom sätter igång??  Är för mig en gåta.


Dags att röra på sig lite och göra någon nytta......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar