söndag 29 augusti 2010

Färdig...

med städning o fönsterputsning, va skönt att ha det gjort!!!! 
Det är aktivitet ute på gården , grannen flyttar efter att ha bott här endast över sommaren ,typ. Så nu blir det någon ny , igen!!!
Nu har vi bott här i snart två år och tillhör snart veteranerna, sån ruljangs är det. Hade ju själv tankar på att överta Jennas lägenhet , eftersom den ligger på bottenplan men insåg ganska snart att jag orkar inga "onödiga" flyttar, nej fy vad tufft. Nästa gång det blir flyttning för min del , då ska jag ha hittat mitt drömställe!!!

Har flyttat så mycket så man är ju ganska trött på det nu.

Det har varit delade meningar på fb idag p.g.a denna artikel.....  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7687698.ab


Man fattar inte hur folk är funtade egentligen, blir så upprörd och ledsen så man vet inte hur man ska agera. Framför allt förbannad blir man ju...Jag hoppas verkligen att straffet blir riktigt jävligt för dom inblandade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar