onsdag 25 augusti 2010


Blåsigt och kallt även denna morgon, nu är hösten här!!! Igår blåste det så mycket så t.om. amplarna på balkongen flög ner, naturligtvis efter att jag städat av där ute. Stackars blommor...

Det hade gått bra i skolan igår i alla fall och det var ju skönt det. Det tar en stund nu innan man vänjer sig vid rutinerna igen. Märker det nu på morgonen , man snor runt för att hinna med allt innan det är dags för jobb igen. Blir ju mycket körningar hit o dit, men nu onsdag,torsdag så jobbar J förmiddagarna så då slipper man köra in till Nybro. Han hade snackat med dom igår och det finns nu en möjlighet för honom att bli timanställd så nu är det bara att hålla tummarna.

Hade ju varit bra för honom... om inte annat så för självförtroendet och en chans att kanske kunna flytta hemifrån...  jaja vi får se....

Jennie och Andreas ska komma hem ikväll, har inte hört ifrån dom på ett par dagar nu men det går väl bra då ,antar jag. Ska försöka ta mig ner dit som imorgon.

Nu har jag ialla fall fått iväg R till skolan och J är uppe, tack gode gud. Har hunnit med en runda med dom stora gossarna också...så dom har fått sitt. Snart bär det av till trimmet, idag ska jag försöka hinna städa av lite också, såg att fönsterna behövs tas, tänkte att jag hinner kanske invändigt. Ute är väl knappast någon idè med tanke på allt regn.

Ha en bra dag!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar