torsdag 26 augusti 2010

Alltså ,Hallå...!!!!

Det kom väl inte hem någon Jennie och Andreas igår heller!!!!  Trodde ju det, tyckte precis att Jenna sa Onsdag. Kommer dom kanske idag istället då....
Saknar dom ibland... hur ska det då gå när dom ska flytta???

Dom ska visst titta på hus idag såg jag på fb...  spännande!!  Ja, det ska faktiskt vi också göra efter trimmet idag, långt ute på vischan. Det såg ganska hyfsat ut, gammalt men med stora möjligheter. En enorm tomt och skogen intill. Ja vi får väl se om det passar. Var inte så modernt inne men man kan göra mycket med gamla hus och det är ju det vi gillar. Gamla hus ,alltså.

Igår fick jag lite gjort på trimmet i alla fall, sprang runt och städade mellan varven. Badade pupparna för första gången och det var väl inte så populärt precis... det gick bra så i badet om dom inte fick vatten på öron o huvud...hihi, men sen var det okej. Fönen, tja för att vara första gången så accepterade dom den bra. Dom hann ju först bekanta sig med den och ljudet redan förra veckan när jag stod och gjorde hundar, för då låg dom precis nedanför trimbordet. Dom måste se mig hela tiden och veta vart jag är...  =))

Summan av allt var att dom är duktiga för sin ringa ålder.

Nybadade små godbitar....  =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar