fredag 6 augusti 2010


Nu sitter man och njuter av morgonen, gnuggar gruset ur ögonen, väntar på att kaffet ska göra sin verkan. Ska snart gå morgonrunda med hundarna så dom får "göra av" sig. Katten smyger runt här vid datorn och kollar läget och undrar om det inte blir frukost snart, han gör ju inget annat än äter, den kisen.(Precis som sin matte,hehe)
H har åkt till jobbet, han tog bilen så jag slapp att köra, J börjar senare och ska inte iväg förrän klockan två, har bett en kompis köra ner honom till tåget då, så slipper jag det också. Så man kan bara ta det lugnt och njuta av sin ledighet idag. Härligt!!!
Det kallar jag fredag!!!!

Gårdagen flöt på bra och det var en jämn ström av folk, både kunder och kompisar. Det är så roligt när dom tittar in lite oförhappandes så. Man får höra lite skvaller...hihi
Usch, nä en kopp kaffe till , måste jag ha innan jag knatar ut. Sen måste jag ta hundarna!!

Ska stryka gardiner och hänga upp i tv-rummet idag, byta rent i sängarna och plocka lite här hemma på förmiddagen innan det är time att gå ner till Vidar. Försöka planera lite inför morgondagen, grannarna ville att vi skulle grilla lite som imorgon och det kan ju vara mysigt att umgås och prata lite skit och äta gott.
Vi har tänkt att åka till Kalmar när H har slutat jobbet, ska bl.a in till Rusta och kika om tapeter, var ju inne igår här i färghandeln och det är ju svin-dyrt!!! Mellan 300-500, ja mer uppåt, för en rulle, det tycker jag ju är lite väl dyrt. Hittade faktiskt dom tapeterna som Jennie köpte på Rusta för 49:- rullen, exakt samma, här kostade dom 318:-, helt sanslöst!!!
Så Rusta får det bli!!
Ska också besöka City-Gross, måste köpa hem foder och märgben till pojkarna...kanske lite mat till oss själva med...  haha

Nää, man kanske skulle ta och starta upp nu då....kan ju inte sitta här hela dagen ju.....

Trevlig helg för den som vill......

"Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar