måndag 13 september 2010

Dagen är över...

Så har första dagen på denna veckan passerat och når sitt slut...om ett par timmar.
Frille var inne på trimmet och blev snygg som tusan och lös upp min vardag, en herre på 10 år och pigg som sjutton. En helt fantastisk hund.
Sitter lite på fb och pejlar runt lite och chattar med min kompis Tina... hon är så söt o glad jämt. En riktigt go tjej som hängt med sen jag jobbade på Sydöstran i Karlskrona. Hon har satt som mål att besöka alla sina fb-vänner..ojojoj, lilla Tina vad du kommer få jobba....  haha...

Vi körde in och hämtade Jimmie i Nybro, så det vart en sen middag....sen blev det soffan en stund...har suttit en lång stund nu o funderat på om jag ska sätta på lite kaffe, men vågar kanske inte det för då somnar jag väl inte sen. Var precis ute med dom små bupparna och ska snart ta dom stora. Mmm, ska fundera en stund till...hihi....

Usch, nähä det blir nog inget kaffe för nu känner jag att John Blund knackar mig på axeln.

Sov sött!!!!!  Natti,natti...

2 kommentarer:

  1. Jag kan dricka kaffe mitt i natten Bibbi.. börjar nog bli gammal,sover som en stock ändå..om jag inte hade haft en skitben o dras med. Ha en härlig dag idag. Godmorgon vännen. //KramelikrAM

    SvaraRadera
  2. Godmorgon själv, där i gamla blekinge.
    Ja, men det blev allt en kopp men sent. Din stackare, ja du har ditt ok o dras med.

    Önskar dig en go dag oxå.

    Kramar i massor.

    SvaraRadera