måndag 13 september 2010

Måndag och en ny veckan tar sin början...

Se framåt och inte bakåt är ju något som man borde göra....  inte lätt alla gånger. Men tycker det ändå är skönt att helgen är över och man får börja jobba igen....  skingra alla tankar.
Helgen har varit väldigt lång tycker jag, planterade och gick i genom blommorna på balkongen igår och det behövdes verkligen, en del blev kastade eftersom jag skött dom illa, stackarna har knappt fått något vatten. Men nu ser det  hyfsat ut i alla fall.

Känner mig trött och sliten, som en pigg nittio-åring ungefär....  tycker att livet för tillfället suger och känner mig inte på humör...mycket är mitt egna fel men just nu är jag vilsen och har svårt att fatta dom rätta besluten. Jag har svaren som i en liten ask, egentligen men vill inte se dom. Är väldigt bra på att förtränga en del.
Nu ska man se världen i ögonen och deala med det...får vi se hur det går.

Skit oxå!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej hjärtat.
    Jag är oxå som en pigg nittioåring idag. Tror jag fått borrelia. Ska ringa läkare i morgon. Blommor är ett kapitel för sig, köpte lite nytt härom veckan, snart dags för ljung. Hoppas du kommer att sova bättre i natt. //Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Hej, tack ,jag ska försöka med det...att sova alltså.
    Borrelia?? Nä, räcker det inte med det du har... tråkigt.
    Ja, jag funderade också på lite Ljung mrn så fick jag lite blommor av grannen...

    Kramar.

    SvaraRadera