torsdag 2 september 2010

En god morgon...

Tja, än så länge kanske...  känner mig seg och sliten....det har varit en tuff vecka.... och några dagar kvar av den. Nu ska jag vara ledig imorgon och det ska bli skönt, kan behöva gå o plocka lite här hemma.
Sitter och försöker få hjälp med att piggna till av kaffet. Hundarna har varit ute och gjort sitt, så nu är det snart dags att börja tjata på Robban och köra han till skolan.
Men jag hinner allt några fler muggar java innan det är dags.

Ska försöka komma in i duschen mellan varven också och slänga in en maskin tvätt och fixa diskmaskinen innan det är dags att ge sig av. Åååh, det blir en låååång dag ....idag.
Jenna o Andreas flyttar till helgen, vilket kan få vilken mamma som helst att bli deppig, fy f*n , vad jobbigt det kommer bli, har ingen lust att bo kvar här nu. Usch, ingenting kommer bli som innan....  =(( *snyft* *gråt*

Skit oxå!!!!!!

Nä, man får plocka fram den positiva energin nu om jag ska orka med idag..... Hade bl.a en liten blandis av pudel,york o bishon igår på trimmet...vit som snö blev hon, en liten bomullstuss och matte blev så nöjd och det är ju så roligt att se, det är det bästa att få se så nöjda kunder. Det gör min dag.

Usch, dags att börja bli den "tjatiga mamman".....  hon är dryg.....

2 kommentarer:

  1. Blir ledsen att du är ledsen. Jag tänkte på det häromdagen när jag läste att Jennie skulle flytta. Vad tråkigt för Bibbi tänkte jag. Men så är livet,du får vara glad att du har haft förmånen att ha dom så nära. O Ronneby är inte världens ende, men det ska hinnas med det oxå att köra ner dit. Varma kramar //MIA

    SvaraRadera
  2. Ja,jag vet och man kan ju inte tjuvhålla ungarna bara för att jag ska må bra... dom måste ju ha lov till sitt egna liv och som sagt dom flyttar ju inte till Kina. =))

    Många kramar tillbaka, gott att bli skänkt en tanke. =)) Sköt om dig.

    SvaraRadera