tisdag 31 augusti 2010

Hemma igen....

Skönt att komma hem ...åkte in och hämtade Jimmie i Nybro, snäll som jag är...ah, skulle ändå in på ÖoB en runda, var tvungen att ha halsband till dom små pluttarna...eller små o små, dom växer så det knakar...
Och två helt olika personligheter....Rex är den tuffa, fast man inte kunde tro det när man först träffade honom o Max den lilla känsliga, det märks redan nu, ja  första veckan kan jag säga, jag får hans uppmärksamhet med en gång....han läser av mig direkt....medans  Rex mer går sin egna lilla väg....

Han är den som är grinigast om man skulle väcka honom och han inte får sova klart...  bråkar med sin bror, så det ibland blir fulla slagsmål.....Max är mer mjuk och tittar  på en och sträcker upp sin lilla tass, han är också den som blir gladast när han får komma upp i sängen t.ex. och visar sin tacksamhet med att sno runt och pussas....

så jag tror ju att Max kommer vara den som jag får mest respons av....f*n jag skulle ta itu med agility med dessa små, det hade dom nog gillat....ska ta reda på om det finns här i E-boda....

Här kommer nu bildbevis på att Rex tror att han är en kamphund eller nåt.....

Se så tuff jag är....



Jag är nog det coolaste som finns...  



men vi camperar bra ihop också....  se så söta dom är.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar