onsdag 15 september 2010

Tiden går alldeles för fort....

Jag hinner inte slå ner röva för det är dags att upp o studsa igen. Har bara fått i mig en kopp kaffe ännu och känner mig sååå seg. Jag har endast hunnit köra H till jobbet och mejlat Barometern om annons som jag hade tänkt att ha på lördag, om det inte blir för dyrt vill säga.
Jag har jobb över huvudet som ska göras men kommer aldrig så långt. Igår när jag äntligen var hemma skulle jag försöka städa av här samtidigt som jag gjorde mat och tog hand om allt annat. Jäklar..TVÄTTEN!!!!
Skulle ju ha slängt in den redan igår kväll, tvätten från trimmet, ja nu hoppas vi på att den hinner bli klar så jag får med det ner....  åå så typiskt!!!!
Jag är för trött helt enkelt.... igår tänkte jag att jag inte skulle äta förrän jag gjort färdigt här men sen tog ju hungern över och sen blir ryggläge på soffan....  -Ska bara vila liiiiite!! Ja eller hur, somnade o vaknade vid halvtio... ut med hundarna och sen in i sängen....Tror man börjar bli gammal, minsann..  tja delvis förmodligen men sen är man ju uppe tidigt också och kör racet hela dagarna fram till kvällen.

Halv-åtta...  *suck* ja dags att få upp R o fixa sig själv.

Ha en bra dag,alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar