fredag 17 september 2010

 
Fredag, så skönt!!!  Nu kan man se fram emot några lediga dagar. Ska in o jobba idag, fick in två nya hundar som mer eller mindre är akuta. Men blir nog klar runt halvfyra om jag har tur....
Igår körde vi runt o kollade ett hus, men jag vet inte?? Vill samtidigt inte släppa lgh, trivs ju ibland här....  jaja, vi får se vad som händer.

I ögonblickets stund hade jag bara velat leva själv med mina hundar....  ibland känns det så...  bara tänka på sig själv hade ju varit trevligt.....  Blir ibland så trött på att vara hushållerska också, ett yrke som jag haft i hela mitt liv, serva o fixa åt andra....men sånt är livet!!

Igår hände inte så mycket, en helt vanlig dag med allt vad det innebär. En sak som är tvunget att fixas i helgen är mina stackars blommor, dom har jag misskött och ändå blommar dom stackarna. Orkideérna står i full blom och har gjort ett tag, dom är så vackra!!!
Om man skulle sätta lite fart på morgonen och dammsuga av o torka lite golv, stort behov av det här,faktiskt. Får väl se vad man pallar innan det är dags att ge sig av.

Ha en bra dag!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar