torsdag 14 oktober 2010

Jag är rik......

Ville bara Tacka för att jag har blivit utvald och fått fyra underbara barn, det största som finns i mitt liv.
Mina fyra underbara olika personligheter....  sån kärlek jag får känna ifrån dom gör en till den rikaste mamma på jorden. Vad vore livet utan mina små änglar....  vågar inte ens tänka tanken hur jag skulle kunnat gå vidare i livet utan dom....
Dom har gett mig orken att leva vidare, i dom mörkaste stunder har dom lyst upp den väg jag vandrar på med sina uppmuntrande ord, skratt, leenden o glittrande ögon. Jag är så tacksam att jag får vara deras mamma i glädje o sorg, att få dela allt, jag undrar vad jag gjort för att ha fått dessa små godingar.
Dom berikar mitt liv varje dag med små vardagliga ting, som får en att känna sig stolt o älskad....

Om inte ungar fanns , då slutar jag...... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar