måndag 25 oktober 2010

Olsson känns helt rätt........

Veckorna som gått eller månaderna kanske man ska säga har varit som ett enda stort äventyr och det är inte slut än vad jag förstår... mycket härligt så jag klagar inte.
Jag kan fortfarande inte förstå att allt detta händer mig..... den lycka jag får känna när jag får vara i hans närhet, all denna värme och kärlek som han ger mig. Det är ett lyckorus jag lever i och som jag aldrig vill ska ta slut, vill känna så här i resten av mitt liv. Han är en fantastisk klippa, hjälper mig med allt. Hela trimmet har han fixat i ordning så att allt ska bli till det bästa.
Det finns ingen som lagt så mycket tid och energi som han har gjort och allt blir bara bättre och bättre. Därför vill jag ge honom allt jag kan .... allt för att han ska få känna samma lycka som jag.
Älskar när jag får krypa tätt intill om kvällarna och känna hans närhet...att få vakna med honom varje morgon, tänk att såna små vardagliga ting kan förgylla en hel dag. Undrar hur det ska gå när han ska börja jobba, hur ska jag klara mig då?? Älskar ju dom här stunderna på jobbet, när han finns där....det räcker med bara en liten stund så blir jag glad... allt känns så rätt...
Älskar alla dom fina sms:en som han skickar, sparar dom för att kunna läsa dom om och om igen.

Allt blir fullkomligt den dagen jag kommer bära hans efternamn, vilket förmodligen kommer att ske inom det snaraste....  Fru Olsson, ja det låter bra!!!!

Tack, min älskling för att du finns.....älskar dig så mycket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar