tisdag 9 november 2010

Bara för en stund.....

Bara för en stund vill jag låna och hålla ditt hjärta i min hand, en liten stund...
bara för en liten stund vill jag hålla kvar det ögonblick, då du finns mig nära, en liten stund....
bara för en liten stund vill jag känna dina armar omkring mig, där så mycket värme och ömhet bor, en liten stund......

Bara för en liten stund vill jag ligga tätt intill dig och höra dina lugna andetag, då du sover så tryggt, en liten stund.....
bara en liten stund vill jag höra din röst som smeksamt säger att du älskar mig, en liten stund....
bara en liten stund vill jag kunna lägga min kind i din hand, en liten stund....

Jag vill älska dig i all evighet, alltid kunna få njuta av dig, stunder som idag gör det ont att älska dig så mycket som jag gör......vill ha dig så nära och tätt intill, aldrig släppa dig ifrån mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar