söndag 10 oktober 2010

Till dig....min älskling...

Du har kommit att bli mitt allt, min kärlek till dig är så stor. När du inte finns hos mig så känner jag mig inte hel. Du har fått mitt hjärta att slå igen efter en lång tid i dvala. Jag trodde inte att du fanns och hade lagt allt det där med kärlek åt sidan.
Men vindarna vände den dagen jag träffade dig, jag älskar dig så mycket att mitt hjärta vill brista, kan inte nog visa vad jag känner för dig, jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att göra dig lycklig för du är värd all lycka på jorden.Jag vill dela allt med dig, både glädje o sorg...du finns ständigt i mina tankar och jag njuter av att få vara din.
Din kärlek gör mig stark, så stark att jag skulle kunna förflytta berg.... du är så underbar och jag vill aldrig mista dig, vill ha dig hos mig i all evighet.
Du är den finaste och mest fantastiska människa jag någonsin mött...  du ger så enormt mycket av dig själv till alla i din omgivning.

Värmen, ömheten, kärleken du ger , gör mig så varm inombords, allt det du gett mig på vår korta tid tillsammans har  ingen gett mig under hela mitt liv. Allt känns så äkta och rätt med dig. Jag vill göra allt med dig, allt det där vi pratat om, vilken lycka det hade varit att alltid få finnas hos dig, krypa tätt intill och bara få känna dina andetag och ditt hjärta slå. Vill inte vänta, vill göra allt det där med dig nu!!!

Min stora fina kärlek, du gör mig så lycklig. Älskar dig så.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar