fredag 7 januari 2011

Så var det Fredagkväll igen!!!!!

Herregud , va fort den här veckan har gått....man undrar vart dagarna tar vägen egentligen?? Men nu äntligen har man fått slå ner röva för en stund. Man håller då på hela tiden. Man börjar se slutet i tvättkorgen också tycker jag, har en maskin att hänga upp nu ikväll till och ska slänga in en ny med, sen tror jag att jag bara har en eller två till att tvätta....  jippie...  så länge det nu varar, det glädjetjutet...haha

Vi har varit borta i lgh:erna idag och börjat ta itu med städningen där, usch och fy, vad mycket det blir, ska verkligen bli skönt att bli färdiga där borta på skitgatan.
Sen har vi lite mer kvar på trimmet att fixa och jag hoppas att vi hinner med det i helgen, tja vi får se, bara det blir lugnt med vädret och att det inte kommer mer snö så ska det väl gå. Denna Vinter gör mig galen, det är så tråkigt att se ut i fönstret och se allt det vita, vill att det ska bli sommar nån gång nu, ja jag vet att det är ett tag kvar men jag orkar inte vänta. Har börjat plocka ner julsakerna redan, vart så trött på dom!!! Och det känns bra för en gång skull.

Vi skulle haft lite familjeråd ikväll med ungarna angående deras slarviga latheter som dom har men känner nu att både Magnus och jag är för trötta att sitta med dom tre, så i får ta det imorgon istället. Bäst att samla på krafterna...  

Nähä, nu ska jag ta en kopp kaffe till sen blir det förhoppningsvis lite tv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar