torsdag 28 april 2011

Jag fattar inte...

Snart dax för lite jobb igen, förhoppningsvis blir det inte lika sent idag som igår, då slutade jag inte förrän klockan var nio, så då var man ganska så spak, faktiskt.

Så det blev hämt-mat, tyvärr men hur ska man hinna allt då?? Pressen på en blir ju bara allt större & större, här hemma. Jag hinner ju inte ens sitta ner fem minuter om dagarna. Inte undra på att man går på högvarv.

Vaknade som vanligt vid halv-sex i morse, för att gå upp och möta köket med all sin disk, som är sååå svår att ställa in i diskmaskinen....oj,oj,oj om man måste böja på ryggen...  stackare!!
Tvätten hopar sig och det hade behövts en rejäl upprensning men jag orkar inte, det är ju totalt meningslöst. Viker jag ihop tvätten och allas kläder så kommer det ju ändå inte in i garderoberna, handdukar o dyl. viks och läggs in i skåpen utav mig, nästa gång jag kommer  så ligger allt i en jävla stor hög, VARFÖR??? 

Går man ut till tvättlinan, ja då hänger allt på trekvart, VARFÖR??  Så viktiga saker har dom väl ändå inte som väntar utan att man kan göra det ordenligt. Hur svårt är det??  Jag blir såå irriterad på såna saker...
Jag kallar det för ren skär lathet!! Och det inkluderar alla i den här familjen.

Sen står dom där och undrar vad sakerna befinner sig.....Dahaa a....  

 Inte undra på att man är trött!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar