onsdag 20 april 2011

Skvätt-skydd??!!!

Ja, vad gör man inte för att slippa alla småskvättar överallt.

Max, min trogne följeslagare kan ju inte låta bli att märka revir, hela tiden och jag tycker han bara blir värre & värre. Vi pratade om en ev. kastrering men jag tycker att det får nog vara den sista utvägen i så fall.
Vi ska om detta med kiss-skyddet funkar och redan nu så lutar det nog åt rätt håll. Inga skvättar här inte.

Men ack så förbannad han blev på mig när jag skulle sätta på han det i morse efter att han varit ute. Han t. o.m högg efter mig, han är lite FÖR rädd om sina vitala delar, den mannen. =o))

Men det räckte med en tillsägelse så slutade han med dom dumheterna. Så nu springer han omkring med en gul trasa runt magen så här före påsk o allting...inte lätt, inte lätt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar