måndag 4 juli 2011

En vanlig Måndag....

Har suttit en stund och tittat i Jotexkatalogen och letat köksgardiner och det är ju så svårt att hitta något som jag vill ha, det är så mycket.
Och så snurrar tankarna iväg till Jimmie och hans lgh, måste ju hjälpa honom att fixa till den så det blir hemtrevligt och mysigt.
Har inte ens sett den så jag har ingen bild i huvudet och kan fantisera hur jag skulle kunna tänka mig att fixa den.

Det är så mycket han behöver pojken och man vet inte vilken ände man ska börja i. Men jag var ute o googlade och hittade lite tips till Vidar fyller år, nu gäller det att ha det kvar i minnet också...haha

Snart börjar "Johan Falk" , visserligen har jag redan sett alla filmerna men dom är så bra att jag ser dom gärna igen. Har också funderingar på om jag skulle sätta på mig en kopp kaffe men då är väl risken stor att jag inte somnar ikväll eller blir klockan över ett eller nåt och då kommer jag vara as-trött imorgon eftersom jag alltid vaknar långt innan sex på morran.

Fast det hade varit gott!!! Ah, jag sätter på en kopp....eller två.  =o))

Spännande, spännande...  gud va bra dom filmerna är.

Nu ska jag bara jobba imorgon och halva Onsdagen , sen ska jag vara ledig och fylla ut mina dagar med att gå här hemma & pyssla och försöka få så mycket som möjligt gjort, allt sånt som man inte hinner i vardagen.

Sen ska jag ta ngr dagar efter helgen också och hjälpa mina små kycklingar med det dom behöver...  jag kommer ha fullt upp. Tur att man vet vad man ska göra av tiden, man är ju inte sysslolös precis. Skönt.


Nu är snart reklamen slut, en kopp java till , köra ner hunden från min säng och krypa ner och titta vidare.

Natti,natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar