torsdag 14 juli 2011

Nu är det förkylt!!!

Nu  har man gått och dragit på sig en förkylning också, ligger helt fel i tiden. Hinner ju inte ligga dålig nu!!!
Det började redan häromnatten tror jag, sov nog inte mer än typ, två och en halv timme på hela natten. Så Tisdagen tillbringade hon i sängen med att försöka repa sig, för att vakna på Onsdaggsmorgonen och ha hur ont i halsen som helst och idag känner jag att febern är på väg att ta över med. Alltså hur kul är detta???


Men man får väl  bara se till att försöka bli frisk så fort som möjligt.


Pojkarna och jag var inne i Nybro efter jobbet igår och inhandlade lite till Jimmies lgh, på hemvägen tittade vi in till familjen Sandberg/Göransson i deras nya hus och fick ett gos med lilla Vidde, så fick man äran att natta den lille också, det är så mysigt att få ha honom brevid sig, önskar att han fått sova hos mig varje natt. Tror inte föräldrarna hade tyckt om att jag kidnappat deras barn. Han är så underbart go, mitt lilla barnbarn och jag är så tacksam för varje minut jag får med honom. Det är sannerligen en upplevelse, vad skulle jag gjort utan denna lilla solstråle i mitt liv??
Han som lyser upp mormors lite tråkiga vardag, jag välsignar den dag han kom till världen, då förvandlades allt till lycka.


Älskar dig så högt, lilla Vidar!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar