fredag 9 september 2011

Vilken dag....

det var igår!!
Höll på hela dagen här hemma med tvätt och städning omvartannat. Klippte gräsmattan och gjorde iordning på tomten som såg bedrövlig ut. Plockade undan trädgårdsmöblerna som stog ute, är väl ingen större risk att man använder dom mer detta året.
Fixade middagen som bestog av ugnsgratinerad kassler med kantareller o sparris, sallad o ris till det. Efter maten stack vi in till Kalmar och Netonet där vi hittade en större dataskärm och en massagedyna samt en telefon till tösen.
En vända in på Rusta också såklart och där hittade jag lite smått o gott.

Hade precis kommit innanför dörrarna när grannens kille dök upp med en dator, klart godkänd och den bytte jag till mej genom min bil som står med en trasig turbo och förmodligen aldrig kommer att bli lagad här ialla fall. Så i morse fick det bli en snabb runda med att plocka ur den och nu ska jag bara hitta papperen på den som förmodligen ligger nerpackade någonstans. Typiskt.

Hellre en fungerande data än en trasig bil. Så nu sitter jag här och ska försöka få över foton och allt privat till denna. Får nog be om hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar