torsdag 15 september 2011

Älskade fredag.......

Snart äntligen Fredag, gud vad jag längtat efter den dagen denna veckan... man bara jobbar och jobbar hela tiden och imorgon tänkte jag vara ledig. Fast nu var det en liten flicka som sms:ade och undrade om jag inte kunde ta hennes kompis hund och snäll som jag är så sa jag "Ja", vi fixar det!! =o))

Tänkte jag skulle hinna med att ta mina egna också, vi får väl se hur dagen blir. Måste fixa till lite hemma och dona med lite Robbans grejor.
Blev så fruktansvärt förbannad i eftermiddag så jag var tvungen att köra hemifrån, sällan jag blir så riktigt arg att jag inte klara av att vara i närheten av personen ifråga, men detta tog priset ta mej f-n.

Men lite inhandling av smink och dyl. så ebbade ilskan till slut ut. Fanns mycket att "titta" på i lilla Nybban.

Men nu orkar jag inte sitta vid datorn längre, slänger mej nog i sängen och ser en film nu tror jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar