fredag 21 oktober 2011

För mycket snurr???

Ännu en natt utan någon direkt sömn. Inte konstigt att man är trött om dagarna. Måste vara för mycket snurr i huvudet eftersom det blir så om det nu då inte är åldern, vill säga.
Tror på "snurren".
Det kommer att bli en tuff dag idag p.g.a sömnbrist. Blir ju inte bättre med en massa oroliga hundar i sängen heller. Vissa nätter är hopplösa....  tjiv o bråk, den ene värre än den andre.

Klockan halvfyra inatt gav jag upp, då har jag legat och snurrat i sängen sen klockan två, det är ju ingen idè att bara försöka ligga kvar. Så det var bara att knata upp och sätta på kaffekannan, samtidigt som man blir bemött av en överfull diskbänk, man kan tro att vi inte har någon diskmaskin!!!
Innan jag tog kväller igår så gjorde jag i ordning efter maten, precis som det tillstår en "kvinna"/ piga att göra!! Varför, jag bara undrar .... hur svårt det kan vara för resten av familjen att sätta ner i diskmaskinen och kanske t.om. (om man har tur o en bra dag) ta en tablett, stoppa i facket på diskmaskinen o trycka på knappen??? Det är nog överkurs...  eller??  F-n , vad jag måste vara smart som inte behövt utbildning på det!!! Kan man bli annat än kinkig när dom är så förbannat LATA!!!!!!
Konstigt att man blir grinig o tjatig???  Daaaaaaaaa............

Snart tar jag in på hotell!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar