fredag 31 juli 2009

*PUST*....

Inte lätt att bli "mamma" igen....=))..denna gossen blir bara busigare o busigare, visserligen är det ju bra, det märks ju att han är frisk o trivs hos oss. =))

I morse väckte han mej klockan fem...*gäsp* och ville inte somna om vilket han har gjort dom andra morgnarna , men icke idag ..är väl bara för att jag är såå trött antar jag..njae, så det var ju bara att kliva upp och sätta på kaffet ..efter hans toabesök såklart....

Men sen är han ju så go när han kommer springande o skuttande som en hare och ska bitas ömsom pussas, så man smälter ju ganska så snabbt....hehe

Eftersom vi ändå vart uppe så tidigt så kunde vi ju lika gärna gå ut o hänga upp tvätten...JA eller hur??!! Det började med att han stjäl EN klädnypa o springer ut av bara den för att jag ska jaga honom såklart...nu gjorde jag inte det denna gången utan fortsatte med tvätten...då smyger han sej fram o tar hela korgen och drar iväg med , vilket resulterar i att det ligger knäppen på hela gården...och han vinner min uppmärksamhet såklart, så man får ju sina goa skratt kan jag lova men det är sånt som gör att man blir mer o mer förälskad i honom, den lille långbente haren..haha

Nu har han äntligen somnat för en stund ..undrar om jag ska få fixa mej iordning då... *funderar* hmm...Bäst att skynda sej på... =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar