onsdag 5 augusti 2009

Lundell..........

är det som gäller ikväll, dottern med sin stora mage =)) och jag åker till Borgholm med en fikakorg o bauguetter..mums... så jag hoppas verkligen att vi får en helkväll!!
Hon kan ju filma med ljud på sin kamera men det kan inte jag på min så det får väl bara bli kort från min sida då... Var längesen jag var o såg honom nu faktiskt..undrar vad det var som hände egentligen, jag som alltid har gått på hans konserer..jaja, kan väl bli så ibland..mitt liv är alltid så upp o ner så man vet aldrig vad som händer.
Vissa perioder är så intensiva och visst ibland får jag väl skylla mej själv som aldrig säger "NEJ"...man lär sej aldrig...
Så egentligen har jag inte tid att sitta här ..ska hinna fixa mej, så jag ser någorlunda hyfsad ut och laga middag innan, men som tur är så fixar Jennie mackorna ..Kaffet ska jag väl åtminstone klara av va??!!!
Pojkarna(hundarna) har jag tröttat ut i eftermiddag med promenad o bad i sjön, och det uppskattades kan jag tala om..hehe första gången som Aramis varit där och det var väldans kul tyckte han...Laban slänger sej rakt ut och lillebror gjorde likadant..bara det att han tror att han är lika stor , så han vart ju doppad långt innan Laban..haha...ja det var rolligt att se..
Nähä, NU måste jag försöka ta mej härifrån..

Ha en go kväll alla där ute.... =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar