tisdag 28 juli 2009

Regn,regn,regn.......


Usch, ska hela sommaren regna bort eller???Så trist det är...Idag känner jag mej inte på humör för nånting tycker jag...=/ Ska ta mej en dusch snart så kanske jag piggnar till..om jag nu får det för Aramis han ska förmodligen följa med in i duschen..

Ännu en natt som han varit duktig men jag har märkt att om vi tar en längre promenad om kvällarna så blir han så otroligt pigg så då tar det en bra stund innan han kan varva ner och igårkväll vart det lite extra...när vi var ute så sprang det upp ett rådjur framför nosarna på dom så det vart ju skitkul o spännande såklart. Jag fattar inte , det är inte första gången som vi träffar på dom..men mitt inne i ett bostadsområde håller dom till, man kan ju undra vad det är som lockar eller har vi väl inkräktat på deras revir förmodligen.

Jag är imponerad av Aramis, han verkar vara väldigt lättlärd måste jag säga så det ska bli spännande att få börja träna honom framöver och är det så att han är med på det så funderar jag på att börja köra Agility med honom...hade varit kul!!!

Jag ska bara fixa ett bra ställe att träna på så ska jag införskaffa det som behövs.Kanske jag får med mej Laban oxå på det då, kan ju väcka hans nyfikenhet. =))
Ha det gott allt folks....och att vädrett är bättre hos er....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar