fredag 7 augusti 2009

Fredagmorgon....

och har väl inte hunnit vakna riktigt ännu , lite seg efter gårdagen, var såå fruktansvärt trött igår att jag toksomnade på soffan och ville inte gå upp. Stackars vovvarna , igår var jag tråkig men man kan ju inte underhålla dom jämt, nån gång måste man väl få vara trött??
Tur att dom har varandra för dom lekte o höll igång ialf...hehe Man får ju hoppas på att orken kommer tillbaka idag, värmen tar ju mycket på en oxå likadant med hundarna dom blir så slöa av värmen och igår var det riktigt VARMT!!!
Promenaderna får man ta på morgonen o kvällen , det blir bara såna här små på dagarna när det är så hett, lilla Aramis blir helt slut,tror jag det med all päls som dom har.
Jennie ville ha skjuts idag , hon ska in till Nybro en runda hon är så duktig min lilla flicka...=)) Hon kommer nog vara trött när hon väl är hemma sen, inte lätt när man närmar sej slutet av graviditeten, det är tungt ...Jag har fortfarande inte fattat att jag ska bli Mormor,undrar hur man passar i den rollen då??Spännande är det förstås och det ska bli såå roligt!!! Jag tror ju att det är en flicka men Andreas delar inte den meningen med mej..haha, vi får väl se snart....inte länge kvar nu...
Om man nu skulle försöka göra nån nytta , kaffet har börjat verka nu känner jag...Tack Gode Gud för den drycken, såg ett program igår just om kaffet och dess uppkomst och utveckling, var faktiskt ganska intressant och så vid ett tillfälle så var det en som sa om vi idag skulle plocka bort kaffet och inte ha nåt överhuvudtaget så skulle ju alla gå omkring och bara skaka av abstinent, ja det stämmer nog ganska så bra .Själv skulle jag inte kunna tänka mej att vara utan det, kaffet den enda drogen som är legal!!

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=IECbRle8i_c

    kolla denna eller gå in och kolla på min blogg , lägger in den där också .. :) Hon är underbar ! ;) om du gillade den där unga tjejen i amerikanska talang ! :)

    SvaraRadera